I morse vaknade jag och vände på mig direkt. Har under natten vaknat flera gånger för att jag haft så ont i halsen. Så när jag vaknade i morse så visste jag på en gång att jag inte skulle kunna träna efter som att ont i halsen är där gränsen går för träning. Men det slutade med att jag stannade hemma från skolan hela dagen.
Det har inte blivit bättre sedan jag vaknade. Halsen gör fortfarande ont och huvudet känns tungt och hela jag är som en trasdocka. Det är en förkylning på gång skulle jag tro.
Har nyss ätit lunch, blev rester från då morfar och Annlo var här. Thaiwok, lika gott denna gång!

Ska fortsätta vara sjuk nu.

Kommentera

