Det ekar tom här. Jag ber smått om ursäkt för det men jag har haft annat för mig eller bara inte haft något att skriva ned. Onsdags var jag hemma och sjuk, precis som i måndags och tisdags, i torsdags var jag på skolan, fixade det sista (typ) med gymnasiearbetet. Väntar just nu på bekräftelse och sen har jag antingen inga nyheter alls, eller en himla bra nyhet!
I fredags efter skolan så for jag och familjen till jaktstugan. Lämnade till och med mobilen hemma och fick en himla bra start på sportlovet. Har åkt skoter, på en väg, fram och tillbaka med BOB bakom och har blåmärken överallt efter att ha åkt på den.
Har ätit så mycket att jag tror det står ut genom öronen och det ska bli så skönt att komma iväg till gymmet i morgon. Nu har jag tagit en vaaarm dusch och legat i min säng och tittat igenom allt som går att titta igenom på mobilen.
Har tagit rätt mycket bilder som jag kanske går igenom senare och visar upp.

Kommentera

