Sportlovstisdag

_MG_5229
_MG_5230

Imorse vaknade jag med ett ryck till klockan när den ringde vid sjusnåret. Kände inte alls för att kliva upp och la mig ned igen. Men hann börja tänka att idag smygstartar ju jag nästa steg i min resa! Då blev det fart på mig kan jag lova och jag nästan flög upp ur sängen. Gjorde ordning frukost(ovan) och åt den till ett avsnitt av teenwolf. Sen gick jag i väg till gymmet. Det kändes konstigt att gå när det var bar mark, för det är det nu. Gick dock snabbare än vanligt eftersom att jag inte behövde vara orolig för att halka.
Väl på gymmet så körde jag bröst, mage och bicep och avslutade med 30 min på bandet och de sista minuterna i lätt jogg. Det är lite grejer som ska ändras både inom träning och mat och jag har ett lååångt inlägg på g om just det senare i veckan…

Nu har jag tryckt i mig lunch och tvättar ytterkläder ifrån helgens skogsbesök. De luktar en blandning av svett, bensin och rök, vilket inte är det godaste.
Lånade även en bok på biblioteket idag som jag snart kommer att försvinna in i, längtar.

Kommentera

