Vårtecken

_MG_5257

_MG_5261

Imorse när jag gick till skolan, strax efter sju, så sken solen och jag bestämde mig för att ta med mig kameran och leta små vårtecken. Visst, det är utan tvekan redan vår men man vill ju se blommor blomma och knoppar brista. Hittade några snödroppar i rabatten utanför huset och några videkissar i ett träd men det var ungefär allt.
Nu är det igång på riktigt, utställningen! Hoppar så många som möjligt går och tittar, det skulle värma mitt lilla hjärta.

Nu ska jag medvetet glömma bort psykologiprovet i morgon och se serier.

Kommentera

