Torsdagstomt

Hej på er! Hur kommer det sig att torsdagar alltid förblir utan blogginlägg? Torsdagar är slappaste dagen på veckan så jag tycker att jag borde ha tid men tydligen inte haha.
Igår var det i alla fall torsdag och den såg ut som de flesta torsdagar, tränade på morgonen och slappade hela eftermiddagen. Hade psykologiprov som gick helt okej och sen hade jag en ”privat” visning av min utställning till en klass som läser konsthistoria(?). Spännande!
På tal om min utställning så vill jag tacka så hemskt mycket för all positiv respons jag fått! Det är såå många som säger att de ska gå och titta och det gör mig så glad.

Nu ska jag ta helg och det är också från bloggen. Ska umgås med två av min närmsta vänner hela helgen.

Kommentera

