Onsdagslista

Jag heter Ylva Minnie Åhsberg.
Jag är för tillfället peppad på diverse saker, typ studenten.
Jag tycker att frukost är godaste målet på dagen.
Jag är dålig på på en massa saker.
Jag läser just nu Änglarnas Kamp av Becca Fitzpatrick
Jag gillar att göra annat än det jag egentligen borde.
Jag sjunger gärna.
Jag älskar min klass.
Jag är inte speciellt bra på hantera mig själv när det kommer till mat.
Jag föredrar läsk framför alkohol.
Jag tycker om att gå och lägga mig tidigt och vakna tidigt.
Jag är beroende av min mobil.
Jag har på mig mjukisbyxor (i skrivande stund 17 mars).
Jag dricker vatten med lime.
Jag lyssnar på min spellista med endast låtar på tyska.
Jag blir arg när saker inte går som jag vill.
Jag blir rädd när jag ser en spindel.
Jag är pinsamt dålig på att vara rolig.
Jag är uppväxt i Stigsjö.

Kommentera

