Vinter och vår

Igår var det full vinter och snöstorm här i Härnösand. Gick i min snöblindhet till gymmet utan att egentligen se vägen och var glad att jag inte hade smink på mig eftersom att det definitivt skulle varit borta när jag kom fram. Värre var det då jag gick därifrån, då snöstormen fortfarande härjade.
Pappa kom och hämtade mig efter skolan för jag tänkte minnsan inte gå hem i vädret, det var halt och det var verkligen en otäck vinterdag.

Idag är det vår igen, solen skiner och det blåser inte allt för kalla vindar och nästan alla snö som fanns igår är borta. Så fort det kan gå.
Tyvärr så har jag varit hemma från skolan idag och haft sprängande huvudvärk till typ för en stund sedan. HAr precis filmat klart en video till videfyme (what) och har en till på gång. Så går det när man har tråkigt.

Ville bara lämna en update i denna bloggtorka. Imorgon ska jag ha en fotografering, det ska bli kul.

Kommentera

