Lördag

_MG_5275
Snart är det våre ute, så länge har vi vår i växthusen.

I morse vaknade jag innan klockan ringde, kunde därför halvsova en stund till coh sedan dega i min säng till klockan var elva. Var jättesugen på bananpannkakaor och var beredd på att gå in och göra dem men vi hade inga bananer.
Igår var jag på After work med jobbet, åt tills jag inte fick ned nått mer och åt både skagentoast till förrätt, potatis till varmrätten och philiadelfiakaka till efterrätt. Så gick det med att dra ned på kolhydraterna..
Idag ska jag ha en fotografering. Bilderna kommer inte att publiceras här så ska också försöka ta en fotopromenad när jag fotograferat klart för att bygga upp ett förråd av bilder i bloggtorka-tider.
Det var allt.

Kommentera

