Pannkaksfrukost

_MG_5348

_MG_5353

_MG_5355

I morse fanns det bananer och jag och Måns gjorde bananpannkakor till frukost. Hade aldrig gjort det förut men det blev bra. De smakade verkligen banan och var väldigt goda med jordnötssmör.
Idag då? Jo idag ska jag plugga inför ett seminarium jag ska ha i morgon. Ska även försöka städa ihop här i lägenheten. Fattar inte hur en person kan dra ner så mycket som jag gör. Tvättade i alla fall alla kläder igår så det är borta.
Vill verkligen ta en promenad idag, eftersom att jag inte rört mig speciellt mycket på hela helgen och det är så fint väder, plus att jag måste använda kameran(!!).
Ska göra mina naglar idag också, vet inte riktigt hur men vill göra nått speciellt. Kanske ska filma det till min Videfyme? Så kul men så skrämmande.
På tal om skrämmande så bokade jag och fyra kompisar en resa igår, mer om det närmare avgång.

Kommentera

