_MG_5362

Igår tog jag fram cykeln och cyklade till skolan. Hann vara vaken i tre timmar innan jag behövde åka, hann till och med duscha. Det var så himla skönt och vårigt att cykla och jag log nog hela vägen till skolan. Känns som om jag kommer få så mycket tid nu när det bara tar 40 minuter till och från skolan istället för 80 minuter.

Annars är det väl som vanligt, jag gör inget speciellt, fördriver tiden på onödiga saker och sådär. Fotar inget för har ingen inspiration och är lat.

Kommentera

