Så står vi här igen

Jag kommer nog att försvinna ett tag, kanske tills mars är slut och april börjar. Just nu vet jag egentligen inte vad jag gör här. Jag har inget att säga och inget att visa.
Så därför kommer jag lägga bloggen på hyllan ett tag. Samla nya krafter, saker att berätta, bilder att visa och annat skoj. Jag borde fixa det där bytet mellan bloggportaler, jag borde skriva mer saker till 100 things i like och jag borde uttrycka åsikter. Men nu orkar jag inte och jag kommer inte orka i morgon heller.

Kommentera

