Måndagen den 28 April

Jag hade tänkt att det skulle bli en lagom kort paus, en vecka eller så. Jag antar att jag tillslut glömde bort tiden. Men tro inte att jag inte ha varit här. Ända sen jag började pausen har jag planerat, gjort en strategi och funderat och planerat inlägg. Jag har fixat 21 utkast, några som kommer senare och några som jag bara kan ta av. Men det finns ju regler.

  • Jag ska försöka blogga minst en gång och dagen.
  • Jag måste skriva några inlägg som inte är utkast ibland hehe.
  • VARJE söndag och Onsdag/torsdag kommer det komma ett inlägg som heter SÖNDAG/ONSDAG/TORSDAGS NAGLAR. Det är precis vad det låter som.

De här räcker gott och väl att hålla sig till, ett tag i alla fall.
Ser ni att jag fipplat lite med designen? Det gjord jag faktiskt för en vecka sedan då jag ville göra nått med bloggen med det var inte att blogga.
Igår gjorde vi roliga saker som jag har en hel drös bilder jag ska visa, men det gjorde också att jag försov mig i morse. Har aldrig duschat så snabbt i hela mitt liv som då jag märkte att klockan var åtta och jag började om en timme och tjugo minuter. Men, vilken himla tur att jag har en klasskamrat som bor bortanför mig som jag får åka med!
Nu jag äta upp min frukost, som idag endast består av två mackor med jordnötssmör och en kopp te. Det var tomt i mitt kylskåp, förutom trevåningstårtan såklart. 

Kommentera

