Detta har jag haft för mig

Under tiden jag har varit borta har…

  • Jag har haft en låååång paus i från gymmet av en massa olika skäl.
  • Jag har, efter att bara struntat i allt som har med träning av göra, gått promenader varje dag och börjat springa.
  • Jag har löst min framtid fram tills september nästa år.
  • Jag har haft en fotografering.
  • Hugo har sökt till idol i år igen.
  • Jag har varit magsjuk.
  • Jag har haft påsklov.
  • Jag har försökt fotografera.
  • Jag har jobbat.
  • Jag har lånat hem en kamera+två objektiv från skolan.
  • Jag har fotograferat.
  • Jag och klassen har bakat en tårta
  • Jag har planerat en massa inlägg
  • Jag har samlat på mig närmare 20 utkast
Kommentera

