Tjejdag

DSC_0013 DSC_00142 DSC_01192

Om ni inte vet det så delar jag och min kusin Alice ett intresse, naglar. Så på lovet så bokade vi in en nageldag. Hon kom hit på förmiddagen och jag började med att göra hennes naglar(pusselbitar). Efter vi ätit lunch gjorde hon mina naglar, som blev myycket bättre än de jag gjorde på henne. Väldigt kul! Vi han även göra en tävling och vem som kunde få in flest marshmallows i munnen och sen pratade vi en hel del. Väldigt mysigt!

Denna dag har varit mindre mysig. Har stått på mina arma fötter hela dagen och arbetat. Men nu har jag äntligen fått gått hem och tagit en vaarm dusch, man blir rätt genomfrusen av att stå i drag en hel dag.
Tur nog så väntar lite nagelpysslade senare, vilket ni får se när jag är klar!

Kommentera

