New in

_MG_5457

_MG_5463

Det var en torsdag och mamma hade precis fått sin födelsedagspresent, vi hade varit och curlat i två timmar. Måns var törstig och ryktet om att det var tjejkväll på Ica hade nått våra öron.
Köp skönhetsprodukter för 100 kr och du får en goodiebag. Hade jag plånboken med mig? Nej såklart inte så pappa fick göra det kan gör bäst, betala. Jag packade på min fem olika nagellack och fick med mig en goodiebag hem. Bäst av allt? Det fanns ytligare två nagellack i goodiebagen! Så nu känns det bra, att jag har fått fylla på mitt förråd, utan att spendera några pengar.
Annat som var väldigt bra med denna goodiebag var att det fanns flera småprover av krämer och sånt och en sollotion! Jag checkade de till listan på saker jag behöver till resan jag och mina kompisar ska göra 😉

Kommentera

