Yellow

DSC_0072 DSC_0075 DSC_0077

Idag har det stått arbete på schemat, lite motvilligt då det var studentfest igår och somnade inte före tre. Har också fått gjort lite annorlunda uppgifter än vad jag brukar göra och det har märkts. Tiden har gått mycket snabbare och flera av mina naglar har gått av. Så nu sitter jag här med folieomslag med brinnande fingrar och väntar på att en timme har gått så att jag kan ta av dem. Hur det blev får ni se i morgon.

Ikväll vankas det festligheter. Känner på mig att jag kommer vara lagom trött imorgon efter två kvällar med fest och lite sömn. Tur jag får gå och lägga mig tidigt på söndag.

Kommentera

