Onsdagsnaglar och resor

Det känns som om jag nyss har landat hemma. Började åtta i morse med tyska, svarade på email med min lärares hjälp och resten av skoldagen spenderades med att sitta framför datorn med diverse skolarbeten. Nu har jag bara ett arbete att lämna in innan jag drar på äventyr i slutet av nästa vecka.
Det är min The Sims film som måste göras och det jag gjort måste jag göra om så det ska jag syssla med till helgen.

Imorgon drar jag och resterande av samhällstreorna på Härnösands gymnasium till Stockholm för en liten studieresa med inslag av klassresa. Jag är så himla taggad på att åka buss, har nämligen köpt 800 gram godis jag planerar att trycka i mig. Men till detta måste det packas. Vi stannar bara en natt så det blir typ att ta med sig en tröja, pyjamas och tandborste. Måste åka och köpa nått matigt också som jag kan äta till nån slags frukost i morgon på bussen, för även om man vill så kan man inte elva på godis.

Onsdagsnaglarna får bli en länk till söndagsnaglarna efter som att det inte hänt mycket på den fronten. Har målat på Essies Grow stronger and that’s it.

Kommentera

