Stockholmstur

Nu sitter vi på bussen och är på väg hem. Jag har ont i fötterna, har smakat på sommaren och fått ännu ett mål i livet. Vi tar dem en i taget.

Vi har praktiskt taget stått på fötterna sen vi kom hit och rört oss konstant. Igår när vi gick och la oss så dunkade fötterna och när jag klev upp i morse var de fortfarande ömma.

Det ha varit väldigt varmt idag och jag har gått mycket i bara tshirt och ångrat valet av svarta byxor väldigt mycket. Vi har ätit på uteserveringar och ätit glass i solen.

Ett av besöken vi har gjort är på fotografiska museet. Vi har sett fyra utställningar, bland annat Sarah Moon. Alla fyra helt fantastiska och tre av dem i min favorit genre vilket är konst. Mitt nya mål i livet nu är att hänga på fotografiska, att få ställa ut mina bilder där. Det skulle vara nått.

Nu tänker jag bjuda på diverse bilder.

20140516-181929.jpg

20140516-182029.jpg

20140516-182048.jpg

20140516-182147.jpg

Kommentera

