New shoes!

_MG_6014
_MG_6015
_MG_6016_MG_6017

Kolla in dessa godingar! Visst är de helt underbara och jag bara längtar tills jag får använda dem! De är nämligen köpte inför min student som inte sker om så många veckor(cirka tre). De är supersköna och de glittrar, behöver jag något mer? Jag köpte dem då jag och klassen var i stockholm i fredags. Mer om den resan i morgon!

Nu sitter jag i mina skor, skickar pengar hit och dit och förbereder annat inför resan jag och några av mina kompisar ska göra på lördag. Vi åker nämligen till Rhodos en vecka, så skönt! Men jag har lite som måste göras innan dess. Bland annat så måste jag göra klart min The Sims-film, rösta(grönt<3), packa och på måndag ska jag klippa mig! Go, go, go!

One thought on “New shoes!

Kommentera

