One of those walks

DSC_0050
DSC_0078
DSC_0091
Skolans fisheye-objektiv imponerade stort på mig. Lånade ju både hem det och ett macro men använde mest fisheyet för att det var så himla roligt!

Ni ska bara veta vad mycket jag fick gjort igår. Hade ganska många saker att köpa innan jag åker på lördag och fortfarande några saker att göra men igår prickade jag av rätt många. Köpte alla saker jag behövde köpa, några linnen, byxor och ett par sommarskor. Röstade också, vilket fick mig att känna mig väldigt viktig! Hoppas alla som kan röstar, och då inte på SD!
Idag fortsätter vi i politikens tecken. Det hålls nämligen en EU-debatt på teatern idag.

Kommentera

