Brunchprat

_MG_5725
Såhär såg min frukost/lunch ut i morse, ungefär. Det var betydligt mer gröt, mindre hallon och istället för te så drack jag vatten.

Det börjar verkligen märkas att det börjar lida mot sitt slut nu det här med skolan. Idag börjar jag 12.20 och har en lektion och sen får jag åka hem igen. Så kommer det nog se ut de tre sista veckorna. I morgon är det också dags för mösspåtagning. Det känns ju helt absurt att jag i morgon kommer gå där med vår klasströja och med min vita mössa och sen inte ta av mig den förns jag tar studenten den 12 Juni, vilket för övrigt är om tre veckor exakt idag!(!!!)

Kommentera

