Flera timmars resande och first night in Greece

_MG_6214
_MG_6216 Vi åkte runt tio på lördagkväll, mina vänner turades om att köra hela vägen ned till Stockholm, jag fick snällt flytta runt på de olika passagerarsätena då jag var(och är) den ända utan körkort.
_MG_6219
_MG_6222 När vi väl kom fram till Stockholm fick vi vänta i några timmar innan vi fick kliva på flyget.
_MG_6244
_MG_6249
_MG_6251
_MG_6261 Och vi flyger! Fick sitta vid fönstret(tack Angelica) och jag tycker det är så häftigt att se allt krympa under sig.
_MG_6279 Utsikten från vår balkong. Balkongen länsgt bort var Elin, Matilda och Angelicas.
_MG_6294
_MG_6295
_MG_6309
_MG_6323
_MG_6335 Trots att vi inte sovit värst mycket de två senaste dagarna så gick vi ut för att se oss omkring på området. Väldigt mysigt, grekiskt och varmt(trots att klockan var efter nio).

Vår första dag var riktigt bra, trots att vi halvsov då vi låg i solstolarna nere vid poolen. Vi åt lunch och solade tills vi blev hungriga och åt middag. Efter kvällspromenaden så somnade vi alla ovaggade, i alla fall jag.

Nu ska jag i väg och träna dans, studenttider.

Kommentera

