100 things i like # – Klassen

Det är så sorgligt att vi snart ska splittras. Om några dagar springer vi ut på trappan och sen är det över. Inte bara skolan utan också vår fina klass. Jag har haft sådan himla tur med klasser under gymnasiet. I ettan hade jag en bra klass och i tvåan och trean så har jag haft den absolut finaste och bästa klassen i hela vida världen. Kommer sakna varenda en av mina 9 klasskamrater så mycket att det gör ont. Kommer gråta floder då det väl är dags att säga hejdå. För några av dem kommer jag inte träffa på flera månader, andra kommer jag inte få se på flera år. Tur att jag kanske kan springa på dem på stan så länge jag och dem bor i Härnösand.

Jag vill tacka er min fina klass, jag tror att de flesta av er kommer att se detta. Jag vill tacka er för att ni gjort dessa två år till ett paradis, att jag fått vara mig själv och att jag fått lärt känna er fantastiska människor. Tack ❤

_MG_6165
_MG_6202
_MG_5829
_MG_5850
_MG_5901
DSC_0039 copy
DSC_00492

One thought on “100 things i like # – Klassen

Kommentera

