Vad är väl en bal på slottet(logen)?

IMG_6914
Anländer.
IMG_6925IMG_6931
Amanda, jag och Matilda. Vi får ej glömma den fantastiska bilen.
IMG_6937IMG_6953
Jag och min mentor Staffan. Tack för dessa två år!
IMG_6967IMG_6972
Jag och klasskompis Sara. Jag och mamma.
IMG_6979IMG_7006
Klasskompisar. HUMED<3
IMG_6993
Fina klassen(minus Åse).

Studentbalen. Det känns som ett avslut i sig. Middag med de finaste klasskompisarna man kan ha, tror att en kille vid samma bord spydde innan vi ens fått förrätten så lyckades vi hålla stämningen uppe. Sen har jag dansat tills att fötterna värkte. Hade 10.5 cm klack och det känns idag, min fötter gör ont!
Idag ska de sista grejerna fixas(flaket) inför studenten imorgon, IMORGON?!

Kommentera

