Student, One Direction och stockholmsweekend

Så var det över, skolan, studenten, one direction och Stockholm.
Jag sitter på en(väldigt) varm buss mot Härnösand. Det är den anledningen varför det har varit tyst här i några dagar, det och att ta studenten är väldigt uttröttande.

I torsdags gick jag ur skolan, den tiden är förbi nu. 12-13 år av mitt liv har jag spenderat på tre olika skolor i Härnösand och förhoppningsvis kommer jag inte gå i skola där igen.
Jag ska visa bilder som min mamma tog(tack) när jag kommer hem och har redigerat.

I fredags satte jag och Gina oss på en buss mot Stockholm. Vi anlände vid tolv och några timmar senare, strax efter sju, stod vi inne i Friends Arena framför 5 seconds of Summer. Efter det spelade mina favoriter, One direction. Jag ger dem högre betyg iår, trots att det fick köa i tre timmar i blåst och regn och när vi väl kom in i arenan var det lika kallt där som ute. Men de levererade! Hade ståplats och kom ganska nära. Jag har varit 50 meter i från Niall Horan, mitt livs kärlek.

Resterande dagar i Stockholm har jag och Gina spenderat shoppandes. Hade en relativa tom(och ny) resväska med mig och nu är den ganska full. Härligt med nya grejer!
Men nu ska det bli skönt att komma hem. Imorgon börjar jag jobba. Känna konstigt att denna sommar (förhoppningsvis) den sista sommar jag jobbar på Wedins. Vad jag ska göra sen? Uppfylla några drömmar bara.

Kommentera

