Tisdag

Har jag jobbat de två senaste dagarna? Nej, jag har varit sjuk. Kände mig sjuk redan i lördags efter att ha fryst i några timmar(värt dock, One Direction). I måndags när jag vaknade och skulle kliva upp till jobbet så kände jag att det inte var nån mening. Hade ont i skinnet, som för mig är ett tydligt förkylnings och feber syndrom. Jag var också väldigt tjock i halsen och hade ont i huvudet, axlarna och kände mig väldigt sjuk. så jag stannade hemma.
I morse när jag vaknade var det bättre, men inte nog bra för att jag skulle kunna jobba.
Men imorgon blir det jobb, för nu känns allt bra igen!

Idag har jag kämpat med min dator. Ville verkligen spela sims men tror ni det har gått att starta upp det? Nej, såklart inte.
Istället gick jag ner på dollar och köpte flyttkartonger. Till vad? En liten yttepytteflytt som sker om 12 dagar.. Har fyllt en av lådorna med dagböcker och böcker. Man måste ju börja någonstans.

Kommentera

