07.12 en måndagsmorgon

Vissa tycker inte om måndagar men det gör jag. Jag ser det alltid som en chans att starta om på nytt. Även idag. Förra veckan var jag ju sjuk måndag och tisdag men idag är jag uppe med tuppen, har tagit min morgonpromenad och är redo för jobbet!
Något annat som gör mig på bra humör idag är att jag i natt lyckats säkerhetskopiera det mesta viktiga ifrån min hårddisk på datorn, vilket betyder att jag nästan kan leva igen. min dator har ju krånglat ett tag och ibland har det inte gått att komma åt min hårddisk. Men nu är det löst och jag kan fortsätta redigera bilder från Rhodos. Har också en härliga massa bilder ifrån midsommar!
Men det får vara nog för nu, Rhodosbilder kommer ikväll!

Kommentera

