Datorn krånglar fortfarande och som grädde på moset så är internet slut och jag lägger inte ens tid på att försöka starta upp den.
Jag jobbar och sliter om dagarna, precis som det ska vara. På kvällarna packar jag vartannat om jag spelar Pokémon, som ett substitut mot att jag inte kan spela Sims.
Tiden börjar ta slut och imorgon måste allt vara nerpackat så att jag kan städa efter jobbet i helgen. På måndag flyttar jag in och jag har redan bestämt vilka pelargoner jag ska ha i fönstrena.

Jag har en liten utvärdering av Depends gellack: 1. Det är ett helvete att få bort. 2. Det står att det aka vara högglans i två veckor men inte på mig i alla fall. Kanske om man sitter still och gör ingenting men om man håller på och arbeta så funkar det inte.
Tack för mig.

Kommentera

