1 Juli 2014

Nu har in dator ryckt upp sig en aning och mitt internet är tillbaka. Det är så tråkigt att det varit tomt här i några dagar. Ska vara mer förberedd ifall det skulle hända igen. Har bilder att visa, bland annat ifrån midsommar och de bilderna är hur mysiga som helst! Ska redigera idag, då min hårddisk funkar(lite lagom igen). Har till och med fått igång The Sims vilket gör mig mer än glad. Men innan jag får spela så är det några saker som ska prickad av listan. Eftersom att internet varit slut i några dagar så ligger jag lite efter.

Det har också hänt lite grejer! Jag har nu gjort årets första flytt, in till huset. Hugo har fått tagit över lägenheten och jag har flyttat in i mitt gamla rum. Än så länge är det bra och jag har fått till det himla mysigt. Har pelargoner i fönsterna och familjen på nedervåningen.

_MG_7424

Kommentera

