En måndag i juli

Eftersom att jag jobbar hela dagarna så hinner jag inte riktigt med denna sommar. Så då jag blir ledig försöker jag pricka av så många saker som möjligt.
På morgonen försöker(försöker) jag gå promenader och vänder jag på mig för att somna om tar jag mig ut lite senare på kvällen.
Idag så ville jag bada eftersom att jag jobbar i växthus och där blir det galet varmt sådana här dagar. Men var inte ut i morse så behövde ändå röra på mig. Så jag och mamma tog cyklarna och cyklade till en badstrand 20 min bort. Tyvärr var det några där som grillade så vi vände om och åkte och doppade oss på ett annat ställe. Sen cyklade vi en lång tur i kvällssolen på en mysig väg och landade tillslut hos min kusiner. Så himla mysig kväll!!

Man skulle kunna säga att jag jobbat dubbla pass idag då jag först jobbat nere på Wedins och sen hann jag knappt hem innan jag skulle iväg för att ha en fotografering. 13 kusiner skulle förevigas på bild. Så de bilderna ska redigeras nu!

Kommentera

