Ledighet och fasta

Idag stod det ledig på mitt schema, trodde inte att det skulle vara så skönt att vara ledig efter att bara ha jobbat två dagar. Vi har legat på stranden, solat och badat. Himla härligt faktiskt. Fast nu, efter att ha varit i solen så länge, så vill jag verkligen inte sitta mer i solen eller ens vara ute. Så istället ska jag göra lite nytta.
Imorse kollade jag snabbt in på mitt konto och såg att det fanns mer pengar än jag väntat mig. SKATTEÅTERBÄRINGEN!! Å halleluja. Helt plötsligt löste sig ”jag har bara 68 kronor den här månaden”-problemet.

Idag ”firar” jag att jag fastat i en vecka. Än går det bra men efter några veckor brukar jag må himla dåligt, men försöker äta bra mat med massa energi så att jag inte ska bli så himla utmattad. Häller i mig vatten, vilket är bra i den här värmen.
Nu sitter jag och pysslar med naglarna, längesedan jag verkligen tog hand om dem. Nu var det dags! Samtidigt lyssnar jag på Christian Falks sommarprat.

20140806-165127-60687502.jpg

Kommentera

