Deep Focus

Åh idag vill jag tipsa om min favorit spellista just nu.
Ibland orkar jag inte lyssna på musik med text, utan vill bara höra själva musiken. Oftast då vill jag höra orkestermusik, kanske till någon av mina favoritfilmer, eller musik som får mig att försvinna in i världar bortom detta universum och tro på magi. Men ibland vill jag fortfarande höra ”normal” musik, fast utan allt sjungande. Så då sätter jag igång den här listan. Den heter deep focus och jag skulle väl säga att det är elektronisk musik. Så himla härligt i bland att bara höra musiken.

Kommentera

