Det är den 12 Augusti och mitt mobila internet är slut. Det blir så då wifi inte når till ens rum och man ändå kollar instagram så fort det finns en minut över. Så jag tar på mig den smällen.
Något annat som har hänt är att jag märkt att det blivit betydligt mörkare och svalare om nätterna. Flera kvällar i rad nu har jag behövt ta på mig en filt ovanpå påslakanet för att kunna somna. Det kanske är dags att plocka fram täcket igen? I så fall underbart.

Nått annat är att jag faktiskt håller igång promenaderna. Nu promenerar jag nästan varje dag och mest på kvällen. Det är också därför jag noterad att temperaturen sjunkit och ljusnivån också. Det är himla härligt och varje morgon har jag ont under fötterna efter promenaden so tog den sista laddning energi jag hade kvällen innan. Det känns som ett bra sätt att avsluta dagen.
Provade att gå direkt efter jobbet nån dag då jag slutade fyra men ack så jobbigt det var. Varm, svettigt och med det långsamt. Så jag håller mig till kvällarna efter det.

Här nedan ska ni får se lite bilder från de senaste veckorna. Jag har haft det bra.
IMG_0047IMG_0093
Processed with VSCOcam with f2 preset
Processed with VSCOcam with c1 presetProcessed with VSCOcam with c1 preset
Processed with VSCOcam with f2 preset
IMG_0221Processed with VSCOcam with f2 preset

Kommentera

