Några dagar i Piteå

_MG_8456
_MG_8464
_MG_8466
_MG_8471
_MG_8485
_MG_8490
_MG_8521
_MG_8528_MG_8546
_MG_8535
_MG_8547
Semestern tog ju inte slut efter att vi klivit av båten från Ulvön utan min familj och min mosters familj åkte i väg dör några nätter i Piteå. Det blev mycket bad, morgonpromenader och god mat.

Idag fick jag gå hem redan klockan tolv. Hur skönt som helst. De fyra timmarna jag jobbade kändes som en evighet, mycket längre än då jag jobbar sex eller åtta. Så jag ska njuta av att vara lite halvledig.

Kommentera

