Mitt i extasen

10602963_916223148391957_1324404008_n
Nu sitter jag här och storler.
I våras fotograferade jag min mammas moster, Karin Högberg, som kandiderar till Riksdagen för Kristdemokraterna här i Härnösand nu i höst. Jag visste ju att bilderna skulle användas till hennes kampanjade men att jag skulle bli så himla glad när de kom upp hade jag ej väntat mig.
Mamma kom upp med telefonen och visade mig denna sida (LÄNK) och det första jag såg var bilden, min bild! Sen såg jag att längre ner står det Fotograf: Ylva Åhsberg. DET HÄR ÄR SÅ COOLT! Kan man säga nu att jag är publicerad fotograf? För det känns i alla fall så.

Kommentera

