Kvällsblogg

God kväll på er.
Just nu sitter jag och funderar över vad som hände med det kontinuerliga bloggandet. Igår var det helt tyst och idag har det stått och dammat.
Efter en helg av ledighet är jag i alla fall tillbaka på jobbet och har fått väldigt mycket gjort! Undrar vad jag ska göra i morgon..
Idol hart kört igång och det har jag varit taggad på väldigt länge(april). Är redo för en idolhöst. Var ganska säker på att de skulle sända ifrån Sundsvall idag men så var inte fallet och jag blev en aning besviken. Om jag varit taggad på idol så är det inget jämfört med hur taggad jag är på programmet i från Sundsvall.

Vad jag har gjort i helgen ska jag berätta, har till och med bilder men har glömt bort att redigera dem mitt i all ledighet. Ska nog hinna med det i morgon!

Kommentera

