Mat

_MG_8323
_MG_8324
_MG_8414

Åt så himla god mat på Ulvön. Hummersoppa till förrätt, är så svag för skaldjur.. Min bordsgranne, vilket var mormor, åt rökt fisk av nått slag och andra bilden är salladen hon fick till.
Jag år världen godaste räksallad till varmrätt och åt efterätten på sista bilden som jag nu glömt var det var, men gott i alla fall.
Tycker om mat väldigt mycket, trots det har jag nu gått in i ännu ett försök till periodisk fasta. Mamma och jag ska nog prova någon sorts detox också, spännande.

Kommentera

