Idag är jag alltså ledig. Vaknade alldeles för sent idag och då vet jag att det blir en sen kväll i kväll. Så jag kollade hur jag skulle jobba i morgon för att vara beredd på ifall jag faktiskt fick sova en stund längre eller om jag var tvungen att kliva upp vid åtta. Men jag möttes av glada överraskningar och det är att jag är ledig i morgon med. Det här är min sista vecka och sen kommer veckorna se ut såhär för mig. Jag kommer bara jobba helger och vara ledig på veckodagarna. Just nu ser sovrutinerna inte ut att bli speciellt ”normala”…

I alla fall så har jag bestämt mig för att inte slösa på den här dagen på det jag egentligen vill göra, vilket är spela sims, utan att göra saker som jag skjutit upp på ett tag. Till exempel som att tömma kameran och redigera bilder, gå på en promenad och utforska en ny väg jag varit sugen på ett tag och fixa lite med naglarna. Men känner jag mig själv så sitter jag vid sims i kväll, men då är det okej.

Kommentera

