Söndag

Bara tanken på att jag inte behöver kliva upp i morgon, tisdag, onsdag, torsdag eller fredag gör mig alldeles stortokigt glad. Det är ledighet fem dagar i veckan fram tills att jag åker nu och det känns så skönt.
Nu sitter jag framför Tv:n med min nya dator i knät och väntar på att mamma och Måns ska komma hem i från Sundsvall. Stackars lillebror har hoppas studsmatta och fått en fraktur i armbågen(tror jag).

Nu när jag blir ledig så har jag väldigt lätt att tänka att jag ska sova hela förmiddagarna och sen bara slappa tills jag går och lägger mig. Men så vill jag ändå inte att det ska bli. Känner mig själv och förstår ju att jag kommer bli uttråkad efter en dag. Så jag filar på en lista, på saker jag kan ha för mig. En av punkterna är att fixa en ny bloggdesign.

Kommentera

