Whats in my bag

_MG_8880
_MG_8881_MG_8882
_MG_8891

Det här är ju lite spännande, att avslöja alla saker i min lilla väska. MEN grejen är det att detta är så konstigt!!! När jag var i Berlin så köpte jag världens finaste väska som passade perfekt till mina ändamål, skolböcker. Men i år, när denna väska gjort mer än sitt, ramlat isär(antagligen för att jag älskat den så mycket), så behövde jag en ny. Det fanns bara ett tankesätt i mitt huvud: Väskan var ju tvungen att vara stor nog så att jag ska få plats med kollegieblock och annat skolrelaterat. Men icke, det behövdes ju inte i år. Så innan jag ställde om mitt huvud och faktiskt hittade en väska så var jag rätt slut.
Men jag hittade en, liten och fin. Vad som finns i den, är kanske mer ifall man har en väska för skolböcker, men det funkar.

1. Vuxenpoäng, detta är rena vuxenpoäng och jag har också en sånhär liten filur på min nyckelknippa. Vad kallar man det här ens? ”En såndär till kundvagnen?” Berätta gärna för mig ifall den har ett namn.
2. Adapter till bilen så att man kan ladda mobilen.
3. Mobiltelefon, men bankkort och legitimation.
4. Lipsyl, jag har ett i mina arbetsbyxor, ett i mitt rum och självklart ett i min väska.
5. En penna, denna sponsrad av Fonus.
6. Plånbok, den behövs nog egentligen inte då jag har allt jag behöver i mobilskalet.
7. Hörlurar, använde hellre mina Urbanears men ifall jag har glömt dem har jag alltid de här.
8. Nödkit, här finns nagelfil, cuticlepusher, handkräm, hårsnodd och hårspänne.
9. Skavsårsplåster, för mina hälar är känsliga.
10. Solglasögon, 79 kr på hm och jag köper samma varje gång.

Kommentera

