_MG_8902
_MG_8906

Såhär såg det ut i morse krig tio då jag gick ut på en promenad. Jag hade tänkt att gå en väg jag funderat på ett tag men hittade inte rätt spår och sen var det så många uppförsbackar att jag blev sur. Det blandat med att det var varmare än jag trott och att jag var törstig fick mig att gå tillbaka hem. Men jag var ut i alla fall.
Nu har jag städat rummet, det behövdes. Har slängt alla kvitton(de var överallt) och dammtorkat samt dammsugit. Jag har tänt ljus och hunnit fotografera lite nya saker. Fler saker på min ”förslag att göra”-lista kryssas av.

Igår var det den första september och det betydde att jag kört periodisk fasta i en månad, det betydde också att det var dags att sluta. Det firade jag med amerikanska pannkakor till frukost OCH lunch.

Kommentera

