En (väldigt) sen födelsedagspresent

_MG_8908
_MG_8910
_MG_8909

En av presenterna jag fick när jag fyllde år (i juni) var en tygbit med texten ”Fortsättning kommer” på. Det var ju extremt spännande och jag väntade med spänning på den här presenten. När jag flyttade in i huset backade jag ner lappen och glömde bort den. Men häromdagen kom mamma in i rummet med något bakom ryggen och ett lurigt ansiktsuttryck. Födelsedagspresenten. Det var ett påslakan som hon sytt själv av gamla hemvävda lakan vi fått av min pappas farmor. Så himla fint! Vitt och supertjockt!

Kommentera

