Lite jobb och The Sims 4

Idag var jag tvungen att hoppa in en stund på jobbet och det är där jag är nu.
Lite smått otåligt väntar jag på att de två sista timmarna ska gå snabbt förbi så att jag får springa hem till brevlådan. Det är nämligen en extremt stor chans att det där i ligger ett paket till mig. Ett paket i storlek med ett fodral till ett dataspel. Idag har The Sims 4 släppts och eftersom att jag förhandsbokat så kommer det idag. Hoppas jag.

Annars så är det 25 dagar kvar tills jag åker och jag får bara mer och mer resfeber.

Kommentera

