13% rädsla och 14 dagar till lycka

Vi må ha en ny regering, vilket jag hade hoppats på, med det är ändå med oro 87% av Sveriges befolkning vaknar upp med idag. 13% röstade på SD. SD blev sveriges tredje största parti och jag hoppas att någon när som helst ska berätta att det är ett skämt.

Till något lite roligare, så är det idag, just i detta ögonblick, två veckor kvar tills jag åker. Det känns väldigt spännande och väldigt skrämmande. Fick ett mail ifrån M igår kväll och i det fanns lite svar på funderingar. Det känns skönt och jag för varje dag planera mer. Nu funderar jag på hur jag ska göra med packningen. Två resväskor och en massa övervikt eller en väska, större handbagage och skicka resterade via post? Tankar på det får gärna lämnas i kommentarfältet.
Fördelar med att ta med allt på en gång är ju att jag inte behöver vänta på något när jag väl kommit fram. Men fördelen med att skicka via post är att jag inte behöver betala flera tusen för övervikt. Ska ta mig en riktig funderare över det här.

Men till något som är lite närmare. PÅ TORSDAG MORGON ÄR DET ÄNTLIGEN DAGS ATT BEGE SIG TILL ULLARED!!!(!!!!!!) Om det är ågot jag längtar till nu så är det det, där kommer också en massa packningsproblem lösa sig.

Kommentera

