Tisdag

Jag har gått och dragit på mig världens förkylning. Det började lite försiktigt i söndags, igår var jag halvdålig och idag soffliggande. Det rinner ur ögonen för att jag är så täppt och hela ansiktet gör ont. Nu hoppas jag på det bästa så att jag är piggare i morgon då jag har hela dagen planerad och det går inte att planera om. Och det är nästan ännu viktigare att jag är kry nog att åka minibuss i 12 timmar på torsdag och orkar shoppa hela dagen på fredag.

Sen ser ni kanske att jag gjort lite ändringar här på bloggen. Har haft samma layout ganska länge så det var dags för lite förändring. Ska fixa så att header-bilden är av lite bättre kvalitet och så att jag vet vilka storlekar jag kan ha på bilderna.

Men nu måste jag blunda en stund innan mitt huvud ramlar av.

Kommentera

