The place to be – Ullared

IMG_0461
IMG_0462
IMG_0467
IMG_0475
IMG_0501
IMG_0503
IMG_0516
IMG_0527
IMG_0529

Och så var jag hemma! Det var så skönt att efter att ha åkt buss i 12 timmar landa i sin egen säng och sova en natts sömn utan att behöva kliva upp tidigt för att varken åka buss, städa ur någon stuga eller gå till något shopping center. Men oj så roligt vi haft! Och oj så vi shoppat. Men faktiskt så tror jag att vi alla shoppade mindre i år än förra året. Jag fick ”bara” med mig tre påsar hem. Något jag gjort annorlunda i år är att jag inte gått på det billigaste utan struntat i priset och tagit det med lite bättre kvalitet. Har ännu inte packat upp mina grejer. Önskar att jag kunde få packa upp och flytta dem till sin rätta plats men det kan jag inte i år. Deras rätta plats finns i ett annat rum än det jag sitter i nu, i en annan stad än den jag sitter i nu och i ett annat land. När jag väl packar upp sakerna, flyttar jag den till resväskan.

Väldigt nöjd är jag med mina köp, trots att jag inte hittade allt jag hade på listan. Imorgon ska jag spendera dagen i Sundsvall och göra av med de pengar som faktiskt blev kvar. Jag får se om jag fotograferar det jag köpte i Ullared och det jag köper imorgon, men så intressant är det inte.

2 thoughts on “The place to be – Ullared

Kommentera

