Sundsvall

Just nu sitter jag på en parkbänk i Sundsvall, med morgonsolen i ögonen och musik i öronen. Det är ganska trevligt må jag säga men snart får gärna klockan bli tio och butikerna får öppna.
Idag ska jag handla lite, det som jag inte hittade i Ullared och nya leggings, för de jag köpte i ullared visade sig visa trekvartsleggins och det går inte för sig!

Anledningen till att jag är här så här tidigt är 1. För att jag är snål som jag vet inte vad och ville inte ta en senare buss och 2. För att Måns ändå skulle till Sundsvalls sjukhus för att ta bort gipset och då kunde jag lika gärna åka med han och pappa.

Idag är den en vecka kvar!(!!!) Har börjat få riktig resfeber. Igår packade jag ihop min nagellacksnessecär och la upp de kläder jag köpte i Ullared på en bänk så att jag kan se tydligt och klart vad jag ska ta med osv.

Men nu är snart klockan slagen och det är dags att göra av med lite pengar.

Kommentera

