På resande fot

Idag skulle man kunna säga att jag varit på resande fot hela dagen. Åkte hemifrån vid kvart i tio och kom hem strax efter sex. Först åkte jag till Torphammar för att hälsa på min farmor. Det pratades, åt lunch och fikade. När jag vart klar där så åkte jag tillbaka en bit och svängde in till Stöde för att äta middag hos min Farfar.
Väldigt trevligt att träffa mina farföräldrar själv, annars så är ju alltid resten av familjen med. Men såklart lite sorgligt också eftersom att jag var där för att säga hejdå.

Tänkte att jag skulle ha med bilder i det här inlägget men internet är slut så jag snyltar av pappa. I och med att internet är slut betyder det att min dator där jag har alla bilder inte gör någon nytta när det kommer till internet. Och efter att ha kört en massa bil idag är jag trött så att orka redigera bilderna jag tänkt visa och flytta de från en dator till en annan är uteslutet.
Kanske i morgon.

Nu ska jag fortsätta redigera bilder från bröllopet jag fotograferade.

Kommentera

