Frostnätter

_MG_9084

Något annat än text, äntligen! Så här såg det ut i går morse, frostigt och soligt.
Idag har jag fortsatt i den sociala andan. Träffade Emma och Matilda på Waynes och fikade i några timmar. Väldigt mysigt! Skrattade, som vanligt väldigt mycket. Lite sorgligt när Matilda åkte, men jag och Emma bestämde att vi skulle hinna träffas en gång till och kramas en sista gång!
Sen var jag bjuden på middag hemma hos Becca och Ray. Fick ris, kyckling och beasås och sen behöver jag väl inte säga mer om det! Lämnade även bilderna ifrån deras bröllop, jag var väldigt nöjd och de verkade också nöjda, vilket känns bra!

Innan jag fikade med Matilda och Emma så var jag och hämtade ut mitt körkort och skickade min låda med saker ner till Tyskland. Det börjar verkligen dra ihop sig! Det ska jag fira med att svara på mejl på tyska.

Kommentera

