Redigeringspanik

_MG_9091

Det här med att lära sig nya redigeringsprogram, oj så svårt. Speciellt när man är vad vid ett annat. Men äntligen har jag hittat en ersättare för photoshop som kan hantera RAW-filer. Kan inte säga att jag är nöjd, men jag kan i alla fall redigera bilder och det har varit ett problem med den nya datorn tills nu. Skönt.
Men bilderna kommer vara lite småkassa tills jag får in lite rutin.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för att äta middag med familjen på stans nya restaurang&bar, Köttmagasinet.

Kommentera

